Mieszkańcy i ich sprawy :  Konstancin.com - Forum mieszkańców miasta i gminy Konstancin-Jeziorna The fastest message board... ever.
Wszystkie kwestie konstancińsko-jeziorańskie i okoliczne.
Moderacja: Bartek 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZalogujPodgląd do wydruku
Strony: <--|<-...2223242526272829303132...->|-->
Bieżąca strona: 27 z 67
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: Artek_BartekArtek_Bartek (---.147.200.246.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl)
Data: 06 kwi 2012 - 00:19:05



taka grupa osób powinna zebrać się kilka razy aby do końca wakacji opracowac plan tras, ilość kursów, koszty. Wszystko powinno dziać się przy pomocy urzędników, którzy na tym się znają oraz pod patronatem Burmistrza i Przewodniczacego Rady. Po wakacjach gotowy projekt powinien być zaprezentowany radnym, którzy w budżecie zabezpieczyliby środki na jego realizacje od nowego roku
Pomysł bardzo dobry! tylko, czy aby Burmistrz dotychczasowymi działaniami nie udowadniał, ze nie jest nim zainteresowany?
Osobiście jednak wierze, ze racjonalne argumenty są w stanie dotrzeć do włodarzy i jest możliwy rozwój poprzez przeznaczenie dodatkowych funduszy.
Wspólne forum i front z mieszkańcami Góry, którzy tez z tego korzystają są w stanie z pewnością wynalezc sytuacje gdy potrzebne ludziom pieniądze przeznaczane są np. Na zbytki w postaci superterenowki dla Straży Miejskiej.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: MarioMario (---.knc.pl)
Data: 06 kwi 2012 - 10:14:22

Wchodzę w to tongue sticking out smiley Bardzo słuszna inicjatywa myślę, pod warunkiem aprobaty ze strony Burmistrza, gdyż jeśli nie będzie to uznawane przez niego to wówczas takie działanie takiego komitetu w charakterze opozycji przyniesie gorszy skutek.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Sołtys Słomczyna do Burmistrza K-J
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 06 kwi 2012 - 21:59:16


Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: Tomasz ZymerTomasz Zymer (---.knc.pl)
Data: 06 kwi 2012 - 22:19:06

No, to poczekamy na odpowiedź burmistrza. Pytanie, czy społeczny komitet zawiązany "z grupą mieszkańców" może byc uznany za organ konsultacyjny dla całej gminy, jeśli nie obejmie przedstawicieli wszystkich regionów gminy z wsiami nadwiślańskimi od Kęp po Piaski, a także z Czarnowem, Borowiną, Skolimowem, Chyliczkami i in. Obawiam się, że burmistrz odpowie, iż weźmie pod uwagę sugestie komitetu, ale tylko w zakresie, który ten komitet będzie reprezentował. Żeby komitet był rzeczywistym narzędziem konsultacji, musi objąć przedstawicieli wszystkich rejonów gminy. Byłoby sensowne, gdyby to byli sołtysi albo członkowie rad sołeckich plus urzędnicy z WDG UMiG, ewentualnie 1-2 radnych jako pośredników. Inaczej od razu mozecie się nazwać "Społecznym Komitetem Walki o Powiększenie Liczby Kursów Linii 742" - i tyle.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-06 22:22 przez Tomasz Zymer.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: guciakguciak (---.knc.pl)
Data: 07 kwi 2012 - 16:57:30

postaram się do wspołpracy zaprosić sołtysów oraz wszystkich którzy beda zainteresowani tematem, aby konsultacjami objąć całą gmine

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: Artek_BartekArtek_Bartek (---.adsl.inetia.pl)
Data: 09 kwi 2012 - 23:25:50

proponowałbym nie tylko 'do stosownych sołectw' ale do wszystkich sołectw... obiecano nam 'system komunikacji' i tylko działając razem mamy szansę takowy uzyskać...

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: SzymekSzymek (---.adsl.inetia.pl)
Data: 10 kwi 2012 - 19:48:45

Dokładnie tak. Jeśli każdy będzie skrobał tylko swoją rzepkę, to rzeczywiście okaże się, że jednym uda się wywalczyć więcej kursów lub większe pojazdy na linii 742, a pozostali nadal będą jeździć przez kolejne lata w "L-konserwach". Nasz UM musi wiedzieć i uwzględniać w planach dalsze polepszanie komunikacji zarówno w okolicznych sołectwach jak i w samym Konstancinie.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: MarioMario (---.knc.pl)
Data: 11 kwi 2012 - 00:31:12

Osobiście uważam, że taki komitet miałby co robić, gdyż skomunikować całą gminę i do tego jeszcze zrobić to sensownie to nie lada wyzwanie. Przecież gołym okiem widać sprawy, którymi trzeba się zająć. Sprawy taborów, rozkładów są ważne, ale także sprawy nie wiem choćby mieszkańców, miejscowości takich jak Kierszek, Obórki, Dębówki, nie wymagają chyba komentarza, że miejscowości te są pozbawione komunikacji. W innych jest ona jedynie w formie namiastki..., ba sam Konstancin wymaga gruntownej zmiany istniejących linii, choćby 700 i 724, które są kompletnie do przerobienia najlepiej w jedną linię która by miała taką częstotliwość jak te dwie razem wzięte i kończyłaby bieg w Wilanowie np. Działań jest masa. Pomysłów również , więc taką inicjatywę warto powołać myślę.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: ShaggyShaggy (---.adsl.inetia.pl)
Data: 11 kwi 2012 - 12:17:25


Mario
Konstancin wymaga gruntownej zmiany istniejących linii, choćby 700 i 724, które są kompletnie do przerobienia najlepiej w jedną linię która by miała taką częstotliwość jak te dwie razem wzięte i kończyłaby bieg w Wilanowie

Z tym wilanowem to nie bardzo , większość pasażerów jeżdzi do metra 700 przynosi tylko straty w naszym budżecie trasa pokrywa się z 10 ewentulanie pieniądze z 700 można by było wykorzytsać na 724 lub też na L np do Kierszka . Szkoda że w przeszłość odchodzi Nowokabacka no chyba że coś się zmieniło wtedy zamiast do Wilanowa autobusy mogły by śmigać na kabaty . Wiadomo trzeba jakoś to ogarnąć wszytskim i tak nie dogodzi grunt że cokolwiek ruszyło chociażby l 14 15 i 16 bo co prawda z 742 korzystamy ale przedewszytskim bus ten powstał na potrzeby miejscość oddalonych od centrum konstancina .

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: Tomasz ZymerTomasz Zymer (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 11 kwi 2012 - 14:11:41

Którymi ulicami "L"-ki miałyby jeździć przez Kierszek?
Jeśli chodzi o Dębówkę, sprawa została odłożona tylko do przyszłego roku - od 2013 jest szansa na to, by puścić tam "L"-kę (lub część kursów 742 przez Dębówkę - ale wg niektórych opinii to niezbyt dobry pomysł). Kurs do Obórek oznacza natomiast przedłużenie L14 poza Ciszycę.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: ShaggyShaggy (---.adsl.inetia.pl)
Data: 11 kwi 2012 - 15:10:53

jeśli chodzi o kierszek to Lmogły by jechać : postój na przystanku kierunek wawa przed salonem dyszkiewicza oberek na następnym rondzie przy os konstancja i dalej borową- prawdziwka głowackiego - budowlana ( ulica o podłożu piaszczystym na terenie Piaseczna ) wschodnia - śniadeckich - głowackiego -prawdziwka borowa - i postój na przytsatanku przy rondzie w kierunku wawy przed salonem dyszkiewicza
EEE chyba trochę przekombinowany no ale myśle że szukać jakiegoś wariantu niż być obojętnym

2 opcja
borowa - prawdziwka - głowackiego-śniadeckich - dworska-długa-i pentla w miejscu 700 i powró tą samą trasą
Bo w sumie chodzi o to żeby ci ludzie mogli szybko dostac się do waway . ale ta opcja nie dokońca chyba pasuje .

Jeszcze tak myśle skoro 519 jeździ do parku w powiśnie a co któryś autobus na stare kabaty to czemu z 139 też by się nie dało tak zrobić nawet do ulicy kołobrzeskiej i tam zrobic małą pentle z tym że 519 nie ma na swojej drodze progów zwalniających ??

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: MarioMario (195.245.213.---)
Data: 11 kwi 2012 - 20:40:40


Shaggy

Mario
Konstancin wymaga gruntownej zmiany istniejących linii, choćby 700 i 724, które są kompletnie do przerobienia najlepiej w jedną linię która by miała taką częstotliwość jak te dwie razem wzięte i kończyłaby bieg w Wilanowie

Z tym wilanowem to nie bardzo , większość pasażerów jeżdzi do metra 700 przynosi tylko straty w naszym budżecie trasa pokrywa się z 10 ewentulanie pieniądze z 700 można by było wykorzytsać na 724 .
Dlaczego nie zrobić do Wilanowa? Przede wszystki tutaj mamy oszczędność kilku kilometrów na kursie, więc w skali dnia daje to już spore oszczędności. jeśli by był zrobiony rozkład tak, aby 724 przyjeżdżało 5 minut przed 710, to wówczas przesiadka jużnie byłaby tak bolesna. Dodam jeszcze jedną ryzykowną tezę, że wg mnie możnaby pozostawić jedynie jedną linię, która kończyłaby bieg w Piasecznie, zaś drugą z dwóch 710, 724 możnaby zakończyć w Chylicach. Po pierwsze mamy oszczędności, po drugie uważam, że skoro Gmina Piaseczno nie chce dokładać do zwiększenia kursów 724, to znaczy, że im nie zależy na komunikacji z Konstancinem, więc pozwolę sobie podsunąć pomysł, który spowodowałby, że jeżeli puszczamy linie 710 np tylko do krańca Chylice tak jak teraz 700, zaś 724 przez Rozjazd Chylicką do Konstancina i dalej tak jak teraz 710 do Piaseczna, to mamy połączenie z Piasecznem mimo likwidacji częśći trasy 724. Oczywiście takie połączenie tylko jeśli mamy kursy 724 wsparte tymi z 700. Co do 139 i jego podjazdu do Kołobrzeskiej, to tutaj raczej grząski grunt, gdyż my do tej linii nie dokładamy złotówki jeżeli dojeżdża do Powsina. Jeśli chcemy ją dalej, to trzeba płacić, a do tego jeszcze zmienić ją w 7set cośsmiling smiley

Pozwolę sobie jeszcze odnieść się do podjazdów 742 przez Dębówkę. Dla mnie to niepotrzebne wydłużanie i tak już długiego czasu przejazdu 742. Widzę tę sprawę tak. Otóż rozmawiamy z Góra Kalwarią nt tego by uruchomić wspólną L-kę, która mogłaby robić pętlę np na trasie Brzumin, Czersk, Góra (tak by zapewnić mieszkańcom tamtych stron Góry dojazd do miasta i przesiadkę w 742) dalej Moczydłów Wólka Dworska (lub jeśli się da w Góze Kalwarii zjazd za Domem Starców i dalej Wólka Dworska) dalej Podłęcze, Dębówka, Kawęczyn, Słomczyn, Szymanów, Baniocha, Tomice Góra Kalwaria, Czersk i Brzumin, tyle że wtedy autobusy nie jak teraz u nas, czyli w jedną stronę lka taka a w drugą taka, bo to nie ma sensu, tylko autobus raz w jedną a potem raz w drugą stronę (częstotliwość co godzinę np). lub wariant drugi, pominięcie Kawęczynka, a skręt w Słomczynie i dalej na dół przez Parcelę do Obór i dalej do Czarnowa,zaś obecne L 15,16 zmienić tak by w Słomczynie zjeżdżały na dół i jechały przez Cieciszew do Gassów i tam pętla



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-11 20:58 przez Mario.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: Tomasz ZymerTomasz Zymer (---.knc.pl)
Data: 11 kwi 2012 - 20:56:56


Shaggy
borowa - prawdziwka - głowackiego-śniadeckich - dworska-długa-i pentla w miejscu 700 i powrót tą samą trasą
Bo w sumie chodzi o to żeby ci ludzie mogli szybko dostac się do waway . ale ta opcja nie dokońca chyba pasuje .
Jeszcze tak myśle skoro 519 jeździ do parku w powiśnie a co któryś autobus na stare kabaty to czemu z 139 też by się nie dało tak zrobić nawet do ulicy kołobrzeskiej i tam zrobic małą pentle z tym że 519 nie ma na swojej drodze progów zwalniających ??

Skrót Borowa - Prawdziwka - Głowackiego - Śniadeckich jest bardzo popularny, o czym mogłem się niedawno przekonać patrząc na niekończące się sznury samochodów przeciskających się wąską ulicą Głowackiego około godziny 17ej. Linia 139 nadal kosztuje nas ok. 2,5 raza więcej za wozokilometr niż L-ki z przetargu, więc nie wiem, czy jej przedłużenie byłoby opłacalne. Poza tym ZTM może nie wyrazić zgody na ruch ulicą Głowackiego (nie wiem, czy spełni wyśrubowane parametry ZTMowskie) - to trzeba sprawdzić. Przedłużenie linii 139 mogłoby mieć sens, gdyby obsługiwała też znaczną część Skolimowa i Chyliczek, czyli m.in. uzupełniła braki w kursowaniu 724.

W rozmowach z ZTM wykorzystywane są tabele obłożenia kursów przynoszone przez przedstawiciela ZTM. Mam takie tabele z tegorocznej zimy w domu i wygladają one marne - na niektórych odcinkach przez większość dnia "obłożenie" linii L wahało się wg ZTM między 0 a 2-3 pasażerów (np. skręt z Mirkowskiej do Bielawy). Jeśli będą proponowane nowe linie, na pewno jak zwykle będzie mowa o ich potencjalnym "obłożeniu" i tutaj sam Kierszek nie wystarczy, żeby uzasadnić przedłużenie linii miejskiej lub stworzenie linii L.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: ShaggyShaggy (---.adsl.inetia.pl)
Data: 12 kwi 2012 - 10:34:45

Kurcze masz racje Tomku nie wziełem pod uwagę tego że na tym odcinku "piaseczniaki" jadą do wawy i zpowrotem a puszczenie autobusu dla jednej miejscowości to rzeczywiście nie opłacalne ewentulanie ja bym nadal przystawał przy tym 139 bo sumie od puławskiego do kołobrzeskiej nie jest daleko i myśle że już powiedzmy można by było udać się na pieszo kiedyś ludzie dalej musieli chodzić wtedy ewewntualnie 724 skrucić z tym że trzeba by było znaleźć miejsce na pentle . Nie wiem tylko czy mieszkańcy korzystający z 724 byliby z tego zadowoleni powiedzmy od puławskiego na skolimów to ok ale juz od domu weterena sceny polskiej to już tak nie bardzo . Zresztą kiedyś mówiono że rozkład 724 był ustawiany na potrzeby pracowników polkoloru . Krótko mówiąc widział bym to tak oczywiście w miarę możliwośći finansowych i infrastrukturalnych i technicznych :

710 zostawić bez zmian
724 dodać kursy w szczycie bo po za szczytem jeździ dużo mniej ludzi i coś stworzyć na zasadzie 519 tzn pentla gdzieś przed śniadeckich a co któryś kurs do piaseczna żeby ludzi nie odcinać jednak od piseczna
139 tak jak mówiłem wcześniej na podobnej zasadzie co 519 z tym że może dalej niż tylko do kołobrzeskiej

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: czaknoris (---.adsl.inetia.pl)
Data: 12 kwi 2012 - 15:28:16

Przekombinowane...

710 - można jedynie modyfikować trasę na terenie gminy (ale i tak nikt tego nie chce robić). Ilość kursów prawdopodobnie nie do ruszenia ze względu na udział Piaseczna. Piaseczno nie ma interesu w zwiększaniu liczby kursów, ale rozmawiać z nimi można... Obiektywną przeszkodą w zwiększaniu liczby kursów na 710 jest też postawa naszej władzy, która jasno wyraziła, że w ciągu dnia powszedniego linia kursuje co 20 minut i to wystarczy...
724 - jw. tylko kursów dużo mniej.
139 - linia miejska, czyli obowiązuje taryfa dla 1 strefy biletowej (czyt. tańsze bilety). 139 ma status miejskiej (mimo, że wyjeżdża poza obszar administracyjny miasta) ze względu na dojazd do Ogrodu i taki był cel jej utworzenia. Ta linia była przyczynkiem do tego, że w końcu granica stref biletowych została przeniesiona do Klarysewa (niektórzy bardzo skorzystali od strony finansowej). Zmiany nie wchodzą w grę. Poza jedną - całkowita likwidacja. Może ograniczenie liczby kursów ewentualnie.

Możemy sobie gadać ile chcemy, może sobie komitet wnioski pisać, a nic się tu nie zmieni. Nie przeszła nawet zmiana z wycofaniem 710 z Jeziorny, nie wspomina się o podjeździe pod Stocer (który miałby większy sens tylko przy wycofaniu 700 stamtąd), więc...

700 - tu najłatwiej można wprowadzić poważne zmiany, które będą najmniej dotkliwe dla niektórych, a zdecydowana większość może odczuć korzyści. Tylko nasza władza nie chce.

742 i niektóre kursy przez Dębówkę to równie chory pomysł jak kursy PKSu przez Borowinę. 15 kursów i co tu dzielić? Przy 30 na dzień można myśleć o tym żeby zrobić jakieś wariantowe, tylko po co skoro znowu to będzie karykatura komunikacji? Jaką funkcjonalność ma połączenie stworzone przez zmianę trasy jednego kursu rano i jednego po południu?
Dla tego, który jedzie z Góry Kalwarii zmiana trasy nie ma większego znaczenia, ale nam chyba chodzi o komunikację dostosowaną do potrzeb mieszkańców gminy Konstancin-Jeziorna? Dębówki też nie zbawi jeden kurs rano i drugi po południu. Jeżeli 742 miała być "osią komunikacji", to trzeba zapewnić transport (przez cały dzień, a nie raz rano i raz popołudniu) linią "L" z Dębówki do któregoś przystanku na linii 742.
Skoro przy 742 mówi się, że ma długą trasę i musi jeździć najkrótszą drogą, to niech tak będzie.

Gmina formalnie dopłaca za kilometry na jej terenie. To, że linia jedzie dalej na terenie Warszawy ma wpływ na zaangażowaną liczbę brygad i na ogólne koszty utrzymania linii (i także w połączeniu z innymi czynnikami na jej funkcjonalność). Tu jest pewne pole do umiejętnych negocjacji z ZTM, który też musi zapewniać połączenie z Wilanowa (i wcześniej wszystkiego co po drodze od granicy Warszawy) do Metra. Teraz robi to wykorzystując linie podmiejskie.
Skracanie trasy do metra (np. dla 700) jest sensowne i logiczne. Skracanie trasy do Wilanowa raczej ma sens tylko w wypadku linii peryferyjnych o charakterze takim jak 725 (co przełożyło się na zwiększenie częstotliwości kursowania), a nie tych które obsługują znaczną część gminy i stanowią główne połączenie z Warszawą. Wilanów jest ciągle za słabo skomunikowany z Metrem przy Wilanowskiej żeby mógł stać się głównym węzłem przesiadkowym, więc przesiadka z 724 do 710 mija się z celem i wygląda na podcinanie gałęzi, na której się siedzi. Komunikacja ma zachęcać do korzystania z niej a nie odstraszać. Przesiadki tak, ale jeżeli jest w co się przesiadać, a póki co nie ma chyba linii, która kursuje co 5 minut spod cmentarza do Metra Wilanowska?
Przesiadka w Wilanowie ma sens jeżeli ktoś chce koniecznie jechać autobusem do/z Centrum. Wtedy 519 jak znalazł.
Poza tym komunikacja posiadając pewną "elastyczność" zyskuje na funkcjonalności. Teraz w Wilanowie jest wybór. Można przesiąść się i jechać do Centrum autobusem, albo dojechać do Metra (skąd też jeździ się w stronę Kabat).


Nie należy zapominać, że mieszkańcy potrzebują także dojazdu do Piaseczna. Warszawa jest celem dla większości, ale sporo spraw jest do załatwienia także w Piasecznie. Niektórzy tam pracują, uczą się. W Piasecznie załatwia się część spraw Urzędowych i chyba też bardziej prozaicznych, codziennych, bo wciąż w Konstancinie kupić pewnych rzeczy, czy skorzystać z usług nie sposób i trzeba jechać do Warszawy, albo właśnie do Piaseczna.
Byłbym ostrożny w likwidowaniu połączeń z Piasecznem. To co jest niech zostanie, a umiejętnie można gospodarować tym co będzie jeździło w K-J (czy w K-J i do Warszawy).



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-12 15:44 przez czaknoris.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: MarioMario (---.knc.pl)
Data: 13 kwi 2012 - 09:21:55

[www.gorakalwaria.net] Popatrzcie sobie na sondę Góry Kalwarii

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: ShaggyShaggy (---.adsl.inetia.pl)
Data: 13 kwi 2012 - 10:51:23

we współpracy z ZTM stworzyć nowe linie autobusowe, kursujące także przez Piaseczno oraz obsługujące pasażerów z południowej części gminy

Według sondy 63% popiera taką inicjatywe może to być dla nas na plus lub całkiem odwrotnie .

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: Tomasz ZymerTomasz Zymer (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 13 kwi 2012 - 10:54:15

Jeśli Góra Kalwaria zgodnie z wynikami sondy zdecyduje się na nowe linie, w tym przez Piaseczno i nie będzie łożyć na dodatkowe kursy na linii 742, to nic nie stoi na przeszkodzie, żebyśmy wykupili jako gmina własne kursy tylko do Brześc. Nie da się jednak kupić kursów tylko w godzinach szczytu - jeśli wejdzie na trasę dodatkowy wóz, to będzie jeździł przez cały dzień, a nie - stał przez pół dnia gdzieś na postoju, bo na takie rozwiązanie żaden przewoźnik nie pójdzie.

Co do 139 to nie masz Mario racji - nie dojeżdża ona do Powsina, tylko do Ogrodu Botanicznego i za te trzy przystanki w naszej gminie płacimy w tym roku jako gmina 20% z całkowitego kosztu 326 tysięcy zł, czyli ok. 65 tysięcy złotych - jest to koszt porównywalny z 1/3 rocznego kosztu linii typu L14 czy L15/L16. Oznacza to, że za każdy dodatkowy kilometr linii 139, nawet po jej przerobieniu na 700-kę, moglibyśmy mieć co najmniej trzy takie kilometry na liniach "L". Z tego względu, a także z powodów wymienionych wyżej przez Czaka, ewentualne kursy do Dębówki, Kierszka itd. powinny moim zdaniem być obsługiwane przez linie lokalne "L".

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: ShaggyShaggy (---.adsl.inetia.pl)
Data: 13 kwi 2012 - 10:58:11

W związku z przedłużającym się terminem naprawy nawierzchni i brakiem możliwości eksploatacji jezdni na pętli POLKOLOR w Piasecznie obecne trasy linii 710, 727, 739, 807 i L-3 od dnia 16 kwietnia 2012 r. będą obowiązywały jako trasy stałe

Zmianie ulega trasa podstawowa linii 724, która na terenie miasta Piaseczno będzie kursowała ulicami: METRO WILANOWSKA - ? - Kusocińskiego ? Puławska ? KOŚCIUSZKI (przystanek DOM KULTURY 01), powrót: KOŚCIUSZKI (przystanek DOM KULTURY 01) ? Gerbera ? Wojska Polskiego ? Jana Pawła II ? Chyliczkowska ? ? ? METRO WILANOWSKA.



Na zmienionej trasie przejazdu dla linii 724 będą obowiązywały przystanki:

- SZKOLNA PIASECZNO 51, URZĄD MIASTA 01,WOJSKA
POLSKIEGO 02 jako przystanki stałe,

- DOM KULTURY 01 jako przystanek krańcowy,

- NADARZYŃSKA 02 jako przystanek warunkowy (na żądanie)..

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Komunikacja busikowa i busowa
Wysłane przez: ShaggyShaggy (---.adsl.inetia.pl)
Data: 18 cze 2012 - 10:50:59

A ja mam pytanie do naszych radnych czy w gminie prowadzone są rozmowy na temat tak zwanej strefy biletowej
Warszawa +. Chodzi o artykuł z gazety nad wisłą
[www.nadwisla.pl]

Odnosząc się do aktualnej ceny biletu miesięcznego bo od Stycznia znowu ceny bietów w górę to teraz płacimy 156 a ewentualnie w strefie + kosztowały by 124 zł a w styczniu przyszłego roku zamiast 156 to będzie 230 jeśli chodzi o dwu strefowy . Więc w przypadku potrzeby zebrania podpisów myśle że nie było by problemów



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-06-18 11:02 przez Shaggy.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Strony: <--|<-...2223242526272829303132...->|-->
Bieżąca strona: 27 z 67


Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.