Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: RaVRaV (94.254.227.---)
Data: 21 kwi 2017 - 15:21:46

Jutro dodatkowe utrudnienia w związku z tym [www.viennalifemaraton.pl]. Według informacji ztm 710 jedzie warszawską prosto do ronda JPII

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: Artek_BartekArtek_Bartek (188.146.132.---)
Data: 21 kwi 2017 - 17:59:58


M
- przyjdzie (dobrej zmiany) walec i wyrówna
A co ma wielka polityka do tego co sie w tym naszym grajdolku dzieje? Kazdy narzekajacy na to, ze ktos u nas czegos nie dopilnowal (a co jest jego obowiazkiem, za ktory my dodatkowo płacimy!) to potencjalny zwolennik...dobrej zmiany? Maaaaaaniu..... zadzwon lepiej do Bura i powiedz, ze ludzie znowu narzekaja i moze przyjdzie inna refleksja niż "kto nie z Mieciem tego zmieciem"...

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: maniamania (77.253.95.---)
Data: 21 kwi 2017 - 20:31:11

raczej chodziło o politykę lokalną, stąd ten walec...


mania

czaknoris
Tyle narodu co sobie ponarzeka pod nosem na skasowanym przystanku, a w wyborach i tak zagłosuje na tych, co mu to zafundowali.

- przyjdzie (dobrej zmiany) walec i wyrówna


Artek_Bartek
Maaaaaaniu..... zadzwon lepiej do Bura i powiedz, ze ludzie znowu narzekaja

Mi to wisi, nigdzie sie nie wybieram, a zadzwonić może każdy kto widzi że cos nie tak. Ja nie widzę, więc co mam powiedzieć? Może tak: proszę pana podobno 710 jeździ inaczej, nie widziałam, ale tak mówią w maglu

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: bogdan karaśbogdan karaś (77.253.89.---)
Data: 22 kwi 2017 - 20:58:54

był przyklejony świstek na przystanku ,ale to już sprawa ,nie magla

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: MixiorekMixiorek (37.190.152.---)
Data: 23 kwi 2017 - 11:58:10

Jak rozumiem wszystko jest w porządku w tym, że 710 jeździło objazdem przez czwartek i piątek a remont zaczął się od sobotniego ranka? Mam tylko jeden komentarz:
"Trzydzieste plenum spółdzielni zenum"

Co to by było gdyby w naszej gminie cokolwiek było zrobione na czas, dobrze i zgodnie z planem? Można by wtedy zwariować...

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: czaknoris (159.205.189.---)
Data: 29 kwi 2017 - 21:14:43

[kurierpoludniowy.pl]

Bielawska będzie zamknięta przynajmniej do 7 maja

Niestety, okazuje się, iż zakres napraw będzie większy. Wczoraj miejscowy Zakład Gospodarki Komunalnej rozpoczął wykuwanie włazów 17 studzienek kanalizacyjnych w Bielawskiej. Okazuje się bowiem, że ich podbudowa (która nie była wykonywana podczas jesiennego remontu) popękała i po prostu wkrótce pokrywy pozapadałyby się w jezdni. – Wykonawca zasugerował, że warto te prace przeprowadzić, aby później nie było problemów – mówi Mirosław Michalak, szef Wydziału Dróg Gminnych. Studzienki trzeba naprawić przed ułożeniem asfaltu, ponieważ wykonawca po zakończeniu prac udzieli gminie gwarancji na całą inwestycję.
Wstępnie szacowano, że Bielawska będzie zamknięta do 28 kwietnia. – W naszej ocenie nie ma na to szans. Spodziewamy się, iż roboty zakończą się około 7 maja – zakłada burmistrz.


Podbudowa włazów... Wykonawca zasugerował... Teraz zasugerował? A inspektor nadzoru od listopada gdzie był? A projektant tego znakomitego remontu też nie wiedział? A gestor sieci (ZGK) też za mało dotacji z budżetu gminnego dostaje?
Tydzień od zamknięcia potrzebowali żeby dojść do wniosku, że zakres prac musi być większy.
ZGK ustawia te włazy docelowo? Czy do poziomu warstwy ścieralnej będzie korygował wykonawca?
Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Na jesieni firma schrzaniła remont Bielawskiej. Gmina nie zapłaciła. Może teraz firma zrobi porządnie?
Wysłane przez: maniamania (77.253.95.---)
Data: 30 kwi 2017 - 11:43:14

wiadomość z Biuletynu Gminnego (str 8) [www.konstancinjeziorna.pl]

Firma Pol Dróg Sp. z o.o. z Warszawy przystąpiła ponownie do remontu ulicy Bielawskiej na odcinku od Ronda im. Armii Krajowej do torów kolejowych.
Firma ta w okresie od 18 października 2016 r. do 21 listopada 2016 r. prowadziła przebudowę tego odcinka ulicy. Powołana przez burmistrza komisja nie odebrała
tych prac, stwierdzając ich wykonanie niezgodnie z zawartą umową. Gmina nie zapłaciła firmie Pol Dróg Sp. z o.o. ani jednej złotówki, oraz wezwała do przebudowy
ulicy zgodnie z rzeczoną umową i zasadami budowlanymi.

Burmistrz zdaje sobie sprawę, że może to stanowić utrudnienia komunikacyjne dla mieszkańców, jednak każdy podmiot, który chce realizować zadania na rzecz
Gminy Konstancin-Jeziorna, musi być świadomy, że nadzór nad prowadzonymi inwestycjami jest dokładny i rzetelny, a zadanie musi być wykonane profesjonalnie.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: MixiorekMixiorek (37.190.149.---)
Data: 30 kwi 2017 - 14:32:03

Jak czytam propagandowe teksty z gminnego biuletynu to ogrania mnie pusty śmiech. Słowa, słowa, słowa.

Remont Bielawskiej jak w soczewce skupił 6,5 kadencję rządzącej naszą gminą osoby:
- brak wizji
- brak dobrego planowania
- brak dobrego nadzoru
- brak dobrej realizacji
- dziadostwo

Ten remont już u swych podstaw miał grzech pierworodny. Nie powinien się w ogóle odbyć w takiej formie. Są to dwa pierwsze punkty z w.w.. Remont Bielawskiej powinien mieć oczywiście miejsce ale:
- najpierw naprawa kanalizacji pod jezdnią
- potem dobry projekt przebudowy skonsultowany z mieszkańcami. Zrobiony przez pracownię z doświadczeniem (można dać punkty w SIWZ za doświadczenie) a nie zlecenie projektu z wolnej ręki zaprzyjaźnionej pracowni
- równoczesny remont chodników dla pieszych, energetyki, infrastruktury towarzyszącej, zieleni oraz budowa ścieżki dla rowerów
- wymiana wszystkich warstw jezdni RAZEM z podbudową. Odeszła by wtedy całkowicie kwestia braku dobrych podstaw dla studzienek

Obecnie według artykułu jezdnię odnawia Pol Dróg a studzienki ZGK. Co będzie jak zapadnie się studzienka? Pol Dróg umyje ręce, zresztą słusznie. Tworzymy sobie studnię bez dna. Zamiast raz a bardzo dobrze choć drożej to zrobimy 10x jednostkowo taniej a sumarycznie drożej.
Na marginesie. Na ul. Rynkowej czyli na objeździe wyznaczonym dla 710 jest już efekt poruszania się ciężkich przegubowców. Studzienki opadły o kolejne cm i pewnie będą nadal opadać.

Burmistrz razem z wiceburmistrzem oraz wydziałem dróg gminnych powinni zostać nominowani za swoje decyzje do antynagrody za to jak NIE planować i NIE przeprowadzać inwestycji infrastrukturalnych. Powinni mieć dożywotni zakaz decydowania o wydatkowaniu środków publicznych. Niech topią swoją kasę ale nie naszą.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: czaknoris (159.205.255.---)
Data: 30 kwi 2017 - 23:24:31


mania
wiadomość z Biuletynu Gminnego (str 8) [www.konstancinjeziorna.pl]

nadzór nad prowadzonymi inwestycjami jest dokładny i rzetelny, a zadanie musi być wykonane profesjonalnie.

buahahaha grinning smiley Najlepszy żart tej i poprzedniej kadencji! grinning smiley



Mixiorek
- wymiana wszystkich warstw jezdni RAZEM z podbudową. Odeszła by wtedy całkowicie kwestia braku dobrych podstaw dla studzienek

Tylko w przypadku zastosowania pierścienia odciążającego i to też nie do końca. Problem polega na czymś zupełnie innym. Montaż włazów do studzienek to osobny temat niezależnie od tego czy podbudowa jest wymieniana czy nie.



Mixiorek
Obecnie według artykułu jezdnię odnawia Pol Dróg a studzienki ZGK. Co będzie jak zapadnie się studzienka? Pol Dróg umyje ręce, zresztą słusznie.

I tak, i nie. Zamówienie obejmuje pozycję: "regulacja zaworów i studzienek", co należy do wykonawcy, ale specyfikacja nie opisuje jak ta robota powinna być wykonana poza pierdołami na temat konieczności uprzątnięcia odpadów. Nie ma nawet obowiązku zastosowania się do wytycznych gestorów urządzeń, pomijając oczywiście, że nasz ZGK raczej nie posiada sformalizowanego schematu postępowania dla tego zagadnienia.



Mixiorek
Na marginesie. Na ul. Rynkowej czyli na objeździe wyznaczonym dla 710 jest już efekt poruszania się ciężkich przegubowców. Studzienki opadły o kolejne cm i pewnie będą nadal opadać.

To są efekty ustawiania korpusu włazu na luźnych kawałkach gruzu, bądź tłucznia, tudzież (w najlepszym przypadku) wilgotnej mieszanki betonowej przez napier... młotem i "stabilizacji" tego dzieła od góry mieszanką mineralno-asfaltową do wysokości warstwy wiążącej oraz zamaskowanie zaprawą od środka.
W dłuższej perspektywie, to nie będzie działało pod obciążeniem, szczególnie kiedy właz znajduje się w śladzie koła. Wszyscy (prawie) o tym wiedzą, a często wielu dalej postępuje według tego schematu.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-04-30 23:26 przez czaknoris.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: m_wisniewskim_wisniewski (80.108.43.---)
Data: 01 maj 2017 - 11:31:06


czaknoris
To są efekty ustawiania korpusu włazu na luźnych kawałkach gruzu, bądź tłucznia, tudzież (w najlepszym przypadku) wilgotnej mieszanki betonowej przez napier... młotem i "stabilizacji" tego dzieła od góry mieszanką mineralno-asfaltową do wysokości warstwy wiążącej oraz zamaskowanie zaprawą od środka.
W dłuższej perspektywie, to nie będzie działało pod obciążeniem, szczególnie kiedy właz znajduje się w śladzie koła. Wszyscy (prawie) o tym wiedzą, a często wielu dalej postępuje według tego schematu.

Czy zatem taka powinna być technologia naprawy/regulacji - wg HTI Fansuld pierścienie dystansowe, a w sam właz jest wcześnie osadzony w "jakimś dużym" bloku betonu?
[www.youtube.com]

Jednocześnie z tego filmu Gruppo Bitumi wynika prostsza technologia i ona jak rozumiem się nie sprawdza.
[www.youtube.com]



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-05-01 11:32 przez m_wisniewski.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: czaknoris (78.8.83.---)
Data: 01 maj 2017 - 23:53:53


m_wisniewski
Czy zatem taka powinna być technologia naprawy/regulacji - wg HTI Fansuld pierścienie dystansowe, a w sam właz jest wcześnie osadzony w "jakimś dużym" bloku betonu?
[www.youtube.com]

Jeśli chodzi o jakość prac to popędziłbym tych "fachowców". Oryginalny pomysł, żeby korpus włazu zintegrować z większym prefabrykatem i ciekawi mnie jak by to wyglądało po testach, ale na pewno nie osadzony w ten sposób jak pokazali na filmie. Nie wiem jakiego dokładnie spoiwa użyli do tej "zaprawy betonowej", ale sposób jej ułożenia jest adekwatny do osadzenia wycieraczki przed drzwiami do budynku.
Zlicowanie tak dużego prefabrykatu z nawierzchnią, wbrew pozorom, może być trudniejsze niż w przypadku klasycznego włazu, lub wręcz niemożliwe np. w przypadku umiejscowienia włazu w pobliżu osi jezdni w przekroju daszkowym itp. Do przetestowania w praktyce, ale na pewno nie do montażu w ten sposób.



m_wisniewski
Jednocześnie z tego filmu Gruppo Bitumi wynika prostsza technologia i ona jak rozumiem się nie sprawdza.
[www.youtube.com]

Oba te filmy odnoszą się do naprawy/wymiany włazów w istniejących nawierzchniach, więc to trochę inny temat niż montaż w momencie budowy lub przebudowy jezdni, kiedy układana jest przynajmniej warstwa ścieralna.

To co jest na tym filmie też mi się nie podoba i wątpię, czy po godzinie można na ten właz skierować normalny ruch pojazdów z obciążeniem 115 kN/oś (właz centralnie pod kołem) bez żadnej szkody, która mogła by się pojawić w późniejszym czasie.
Musiałbym zapoznać się ze specyfikacjami technicznymi tych "cudownych" zapraw, które tam stosują. Przypuszczam, że wiem co tam znajdę, dlatego jestem sceptyczny, ale nie będę się wypowiadał jak nie przeczytałem. Strona tego przedstawiciela nie działa, więc nie przeczytam, ani nawet nie sprawdzę czy udostępnia takie dokumenty...
Ale to, jak już wspomniałem, trochę poboczny temat.

Włazy studzienek można prawidłowo osadzić stosując powszechnie znane i dostępne materiały, szczególnie jeżeli ulica zamykana jest na tydzień i dłużej, jak teraz w przypadku Bielawskiej. Ale trzeba chcieć... Często jest to głównie sprawa jakości i staranności wykonania, a niekoniecznie tragicznie złego założenia projektowego, którego w przypadku Bielawskiej (i wielu innych remontów dróg) po prostu nie ma. Projektant przewidział "regulację zaworów i studzienek", ale nie opisał wykonawcy jak dokładnie ma to zrobić.
Temat jest oczywiście szerszy, bo jest jeszcze kwestia odpowiedniego montażu studni, zagęszczenia gruntu w okół i jeszcze innych rzeczy. Wszystko to składa się na końcowy efekt, czyli najczęściej zapadnięty właz lub wpust uliczny.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: m_wisniewskim_wisniewski (80.108.43.---)
Data: 02 maj 2017 - 09:08:35

Chodzi mi o fakt, że wiele studzienek jest już pozapadanych na ulicach, które przeszły wymianę nawierzchni, np powiatowa Długa/Prusa czy inne gminne.

Miałem pomysł aby poprosić ich o wymianę wskazując właściwą technologię naprawy.

Wiem, że przemawia przeze mnie optymizm iż ten materiał będzie wykorzystany, ale jeżeli może powstać bez dużego nakładu pracy to warto spróbować.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: czaknoris (87.205.171.---)
Data: 02 maj 2017 - 10:39:34

A jesteś pewien, że to właściwa technologia? Film reklamowy, na którym widać ładny efekt nie daje gwarancji, że to rozwiązanie sprawdzi się w dłuższym okresie i można podać je z pełną odpowiedzialnością jako wzór.
W ciągu Długa/Prusa być może nawet już dokonywano napraw podobną metodą, co można przypuszczać po kształcie cięcia/frezowania wokół włazów. Rewelacji nie ma, a w dodatku podejrzewam, że te wymienione fragmenty nawierzchni przy włazach dziwnie zachowywały się podczas mrozów i nie wróży to dużej trwałości.

Można radzić sobie z naprawami włazów tradycyjnymi metodami i przynosi to efekty. Główny problem, to prawidłowe przeprowadzenie robót, a nie brak nowoczesnej technologii.

Tematowi należałoby się przyjrzeć dokładniej, ale ostatnio jakoś nie miałem za wiele czasu na oglądanie włazów w naszej gminie smiling smiley.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-05-02 10:47 przez czaknoris.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: m_wisniewskim_wisniewski (80.108.43.---)
Data: 02 maj 2017 - 10:57:19

Nie chodzi mi o tę (z filmiku) technologię naprawy.

Chodzi mi o pokazanie/opisanie jednej, a najlepies 2ch technologii, które przeprowadzone zgodnie z reżimem technologicznym zapewnią właściwy efekt i brak konieczności ciągłego poprawiania osadowienia włazowów.

I potem rozliczanie czy w specyfikacji zamówienia robót zostały odpowiednio opsane owe standardy.

Niestety w specyfikacji nie da się opisać standardu nadzoru nad pracami (trzeba ruszyć się z zza biurka, a raczej być więcej czasu "na inwestycji", niż robić papiery).

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: czaknoris (87.205.203.---)
Data: 04 maj 2017 - 00:07:39


m_wisniewski
Nie chodzi mi o tę (z filmiku) technologię naprawy.

Chodzi mi o pokazanie/opisanie jednej, a najlepies 2ch technologii, które przeprowadzone zgodnie z reżimem technologicznym zapewnią właściwy efekt i brak konieczności ciągłego poprawiania osadowienia włazowów.

Tu tak naprawdę nie ma wielkiej filozofii. Rzecz w rzetelnym podejściu do pracy, nadzorze i kilku "drobiazgach".
Najczęściej właz nie może być zamontowany bezpośrednio na pokrywie, czy innym elemencie wieńczącym studnię, a zatem należy od rzędnej nawierzchni w miejscu włazu X odjąć rzędną zwieńczenia studni Y i wysokość korpusu włazu 'z'. Do różnicy r = X-Y-z dobrać jeden lub kombinację kilku pierścieni wyrównujących (np. [www.sienkiewicz.com.pl] ) tak, żeby łączna wysokość dobranego pierścienia/pierścieni wraz ze spoiną/spoinami była mniejsza o max 2 do 3-4 cm od różnicy 'r' (może być niemal na "0", na kilkumilimetrową spoinę - tak jak na schemacie w linku - jeśli tak da się dobrać wysokości pierścieni do miejscowych warunków, co będzie trudne np. z powodu nierównoległości płaszczyzn pokrywy studni i jezdni)
Pierścienie układa się na cienkiej, równomiernie rozłożonej warstwie zaprawy. Gotowa spoina powinna mieć najlepiej do kilku mm (około 5, im mniej tym lepiej, jej grubość zależy też od jakości/dokładności wykonania pierścieni). Spoiny wypełnione w 100%. Na pierścieniu/pierścieniach układa się warstwę zaprawy montażowej i ustawia korpus włazu licując go z powierzchnią jezdni. Przestrzeń pomiędzy spodem korpusu włazu, a pierścieniem wyrównującym ma być wypełniona w 100% zaprawą montażową.
Proste, prawda?
To teraz gdzie, poza jakością pracy, tkwi problem.
"Zaprawa montażowa", powinna być gotową mieszanką, o niskim skurczu i wysokiej wytrzymałości wczesnej, przeznaczoną do wyrównywania powierzchni pod znaczące obciążenia (np. maszyny, lub wręcz łożyska mostowe itp.).
Pierścienie powinny być łączone najlepiej gotową mieszanką podobnych właściwości, tyle że najlepiej do zastosowania cienkowarstwowego (spoina rzędu 3-5 do 10 mm).
Oczywiście nie trzeba dodawać, że taka zaprawa ma być wymieszana z czystą wodą mieszadłem, a nie ręcznie, szpadlem umazanym w glinie i piasku w wiadrze z wodą z bajorka i nie może być nałożona ręką na brudne podłoże w temperaturze poniżej 0 lub powyżej 30oC.
Takie gotowe zaprawy wczesną dość wysoką wytrzymałość na ściskanie uzyskują po upływie doby, ale to jest około 25 do 50-60% wytrzymałości docelowej. Na więcej trzeba poczekać około 7 dni, kiedy ta wytrzymałość sięgnie około 70-80%.

Czyli przez ten czas na właz nie najeżdżają koła pojazdów, a szczególnie ciężarówek, autobusów, koła lub gąsienice rozściełacza do asfaltu, ani walce (tym bardziej z włączonymi wibracjami). A jeżeli właz montuje się nierzadko tuż przed zbliżającym się rozściełaczem na kawałkach gruzu, na zwykłą zaprawę cementową, niechlujnie wymieszaną gdzieś obok na trawniku z cementu (najtańszego na składzie, którego jedyną zaletą jest cena i dostępność), parszywej jakości piasku i wody z kałuży... To resztę już znasz.

Czy są zaprawy, które szybciej osiągną żądane parametry? Są. Tylko są wielokrotnie droższe.

Czy można użyć czegoś innego zamiast pierścieni wyrównujących? Można, trzeba tylko dobrać odpowiedni materiał.

Czy można zastosować zwykłą zaprawę cementową? Jeżeli właściwie przygotuje się ją z odpowiedniego cementu i kruszywa, zapewni się jej odpowiednio długi czas wiązania, bez obciążeń, to tak. Najczęściej nikt tyle czekać nie chce lub nie może i nikomu nie chce się odpowiednio przygotować zaprawy.

Tyle w wielkim skrócie dla standardowego przypadku, bez wdawania się w szczegóły i omawiania robót nawierzchniowych w pobliżu włazu, dla Twojej wiedzy. Zapewniam Cię, że praktycznie nikt nie będzie tak robił, a urzędnicy wszystkich szczebli wyśmieją Cię, prosto w twarz, jak im to zaproponujesz i wymyślą wiele powodów, dla których "się nie da", bo na to wymyślanie mają całe 8 godzin każdego dnia. Oczywiście każdy taki powód urzędniczego "niedasizmu" można łatwo obalić, ale to oni decydują o tym jak te włazy będą montowane, a nie Ty i z czystej przekory, złośliwości i ludzkiego skurwysyństwa nie dadzą Ci satysfakcji i nie będą tego robić jak należy, bo to oni "posiadają odpowiednie doświadczenie, wiedzę i kwalifikacje wymagane na zajmowanym stanowisku" i generalnie to można im naskoczyć na kant... pokrywy włazu.



m_wisniewski
Niestety w specyfikacji nie da się opisać standardu nadzoru nad pracami (trzeba ruszyć się z zza biurka, a raczej być więcej czasu "na inwestycji", niż robić papiery).

To nie jest tylko sprawa ruszenia się zza biurka. Owszem, nadzoru bez patrzenia na ręce nie ma, ale wielu "nadzorujących", patrząc na oczywiste łamanie zasad w ogóle nie reaguje. To już taka mentalność, której nie zmienisz nawet lufą karabinu, bo tak możną ją tylko wyeliminować.



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-05-04 00:28 przez czaknoris.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: MixiorekMixiorek (94.254.224.---)
Data: 06 maj 2017 - 15:37:17

Mam takie głupie pytanie bo przebywam obecnie poza naszą gminą a jest coś co mnie zmartwiło choć chyba w przypadku Bielawskiej nic już mnie nie powinno dziwić. Komunikat ZTM:

"Linia 710
od 20.04.2017
do 14.05.2017 Objazd ul. Bielawskiej w Konstancinie-Jeziornie - Zmniana terminu obowiązywania"

Czyżby nasza mistrzowska firma po raz kolejny rozgrzebała Bielawską na minimum miesiąc a poprawa całości miała pierwotnie trwać w 4 dni? 20-23 kwietnia.... Przypominam, że jutro wieczorem PORR kończy remont ul. Drewny w Powsinie, który rozpoczął się w środę o 15:00... odcinek i zakres prac duuużo większy.

Przecież to już nawet Monty Python nie jest. Ktoś w naszym urzędzie ma jeszcze pojęcie o czymkolwiek? Od Burmistrza do urzędnika z wydziału dróg gminnych?

ŻENADA

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: HammerHammer (107.167.108.---)
Data: 06 maj 2017 - 18:20:40

Chyba studzienki juz poprawili.

A chwilowo to rzeka nie ulica...

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: MixiorekMixiorek (37.190.159.---)
Data: 07 maj 2017 - 16:51:34

Przez tydzień czasu bawili się ze studzienkami? O przepraszam, odeszły im 2 dni. W przyszłym tygodniu mają być przymrozki. Może oni na to czekają? Ogarnia mnie pusty śmiech przez łzy.

Burmistrz, wiceburmistrz oraz przewodniczący Rady Miejskiej, Radni zamiast być teraz w Parku Zdrojowym powinni być na Bielawskiej i tłumaczyć przechodzącym mieszkańcom swoją niekompetencję oraz to czemu ul. Drewny jest gotowa i czeka na wieczorne uruchomienie (a remont trwał 5 dni ) a na Bielawskiej od 22 kwietnia jest krajobraz księżycowy.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: HammerHammer (107.167.104.---)
Data: 08 maj 2017 - 07:12:04

Cyba dzis popracują bo koparki zwozili.

Re: Od 19.10 ograniczenia ruchu na ul. Bielawskiej
Wysłane przez: daramisdaramis (83.28.82.---)
Data: 08 maj 2017 - 10:17:32

Swoją drogą włazy i studzienki to jedno, ale kanalizacji deszczowej to teraz nie poprawiali, a po sobotnich ulewach to nie była ulica, tylko jedna wielka kałuża z wystającymi pachołkami (na szczęście) i suchymi kawałkami bez warstwy wody. Jeżeli kanalizacja tak będzie działać, to następny remont już za chwilę.

Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.