Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: erykmalinowskierykmalinowski (131.228.32.---)
Data: 27 lis 2017 - 22:55:53

autobusem wahadlowym na linii: petla Grapa - petla Wilanów?

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: czaknoris (84.40.230.---)
Data: 27 lis 2017 - 23:28:15


Hammer
To jak ja mam sie dostać do Wilanowa? Na piechotę???

Nie wiem czy już wiesz, że specjalnie dla Ciebie 710 będzie jechał teraz Przekorną i Przyczółkową (przy Kościele i Cmentarzu w Powsinie), żebyś mógł się przesiąść na Przekornej w 519, które kursuje co półgodziny?
Co prawda mógłbyś się przesiąść i teraz na skrzyżowaniu Drewny/Przekorna, ale jakoś trzeba uzasadnić to krążenie po Powsinie.
Do tego przecież zwiększają kursowanie 139, który będzie śmigał co pół godziny i jeszcze 339 dokładają z taką samą częstotliwością, ale chyba tylko w dni robocze.
Jak by to powiedział burmistrz... "kursów jest wystarczająca ilość".

A tak na poważnie, to nie wiem czy nie będzie lepiej jechać metrem i szukać przesiadki na Wilanowskiej, Polach Mokotowskich, Politechnice, czy w Centrum. Przynajmniej zimą nie będziesz stał na przystanku i zastanawiał się czy nie wypadnie kurs na 519, 139 i 339. Szybciej nie będzie, ale chyba pewniejsze połączenie w takim układzie :/



Mixiorek
Częstotliwość kursów 710 bez zmian.... Farsa.

Raczej przewidywalny scenariusz.
A może to przygotowanie strategii negocjacyjnej? Po "konsultacjach" dołożą dwa kursy w ciągu dnia, żeby ZTM i władze gminy mogły ogłosić wspólny sukces.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-11-27 23:55 przez czaknoris.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: BeciaBecia (84.40.227.---)
Data: 28 lis 2017 - 10:34:53

Moja rodzina ogólnie jest załamana. Wszyscy dojeżdżają do Wilanowa i dalej na Dolny Mokotów. Gadanie, że przecież będzie dojazd do Wilanowa, tylko trzeba się przesiąść w Powsinie, jest głupie. Przez to dla nas komunikacja się nie poprawi tylko pogorszy. Dlaczego myśli się tylko o entuzjastach metra Kabaty? Słyszałam, że ZTM w ogóle nie słucha głosów mieszkańców tylko robi co chce.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: erykmalinowskierykmalinowski (131.228.32.---)
Data: 28 lis 2017 - 11:01:14

przeciez ten przystanek w aktualnej formie nie nadaje sie na masowe przesiadki. Ponadto do szkol w Wilanowie dojezdza spora grupa dzieci z Konstancina i okolic, wspolczuje stania na deszczu, mrozie, wietrze i wyczekiwania na autobusy....

Przypominam o ankiecie - termin do jutra (29.11)
Wysłane przez: maniamania (87.205.245.---)
Data: 28 lis 2017 - 11:15:13

To co wymyślił jakiś "uczony" ZTM ws. dojazdu do Wilanowa woła o pomstę do nieba. Pewnie jakiś kulson. A urzędnicy (UMiG / ZTM) powinni przesiąść się ze swoich limuzyn i pojeździć autobusami, zamiast pieprzyć bzdury

Moim zdaniem 710, który obsługuje Kcin od początku do końca powinien dojeżdżać do Wilanowa, nawet nie do M. Wilanowska, bo tam można łatwo dojechać z Kabat


tu jest ANKIETA
[www.konstancin.com]

a Posiedzenie doraźnej komisji ds. transportu miejskiego i infrastruktury rowerowej odbędzie się w najbliższą środę, 29.11.2017r. o godz. 19:30. Miejscem spotkania będzie sala posiedzeń przy ul. Świetlicowej 1, wejście obok Straży Pożarnej.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: pionek AGORYpionek AGORY (78.10.39.---)
Data: 28 lis 2017 - 13:15:11

Każdy będzie bronił swojej racji - ten który jedzie do Wilanowa będzie optował za Wilanowem a ten kto zna korki na Wilanowskiej będzie optował za Kabatami.
Potrzebna jest podstawowa komunikacja do metra Wilanowska (bo metro to jednak podstawowy łącznik pł-płd,Warszawy), oraz zapewnienie dobrej (jeśli już ma być gorsza to tylko niewiele) komunikacji z Wilanowem. Przesiadki do Wilanowa będą nieuniknione, ale nich będzie zapewniona dostatecznie duża częstotliwość tej nowej linii, a nie autobus raz na pół godziny. Propozycja ZTM jest nie do zaakceptowania. Ciekawe że zwiększona zostanie tylko ilość kursów 139 (czyli linii do której Konstancin chyba nie dopłaca). Widać po tym że ZTM myśli tylko o swoim interesie... teraz wszystko zależy od naszej gminy,czy będzie potrafiła zadbać o swój interes, czy łyknie wszystko co zaproponuje ZTM.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: daramisdaramis (83.31.60.---)
Data: 28 lis 2017 - 14:55:27

Jeżeli dobrze zrozumiałem zmiany, to podstawowym autobusem na odcinku Powsin- Wilanów ma być 139/339 kursujący w szczycie co 15 minut, więc tak jak 710.
Pytanie jest tylko takie GDZIE można się wygodnie przesiąść do 339? Chyba tylko na Korbońskiego, ale czy to wygodne?

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: pionek AGORYpionek AGORY (78.10.39.---)
Data: 28 lis 2017 - 15:17:46


daramis
139/339 kursujący w szczycie co 15 minut, więc tak jak 710.

Dojeżdżając jednak do Wilanowskiej nada będą łapały korki na Dolince (standardem jest pokonywanie tych dwóch przystanków w godzinach szczytu w 15-20 minut).
Tu bym się zastanowił nad sensownością puszczenia tych autobusów aż do metra (Wilanów chyba by w zupełności wystarczył).
W chwili obecnej to zakorkowana Dolinka i okolice są najsłabszym ogniwem połączenia Konstancin-Warszawa

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: maniamania (87.205.245.---)
Data: 28 lis 2017 - 16:32:17

Zaraz mnie kulson trafi, też uważam że koniecznie do Wilanowa i nawet wystarczy, ale nie jakaś sztukowana podróż, tylko bezpośrednia, zwłaszcza że przez M. Wilanów będzie jeździł 700.

Takie sztukowanie, to dwa bilety - nie jeden, a jeszcze trzeci jak ktoś jedzie dalej. Minutowe mogą nie wystarczyć biorąc pod uwagę przestrzeganie rozkładów w pipidówach. Myślę tu o osobach przyjeżdżających na rehabilitację i in odwiedzających mieścinę sporadycznie. Mi to wisi, bo jeżdżę od kilku lat za friko - uroki podeszłego wieku tongue sticking out smiley

Od samego początku Burmistrz Kcina mówił że inne autobusy poza 700 i 710 będą jeździły do Wilanowa, zdaje się że tego zdania był Burmistrz Piaseczna - współfundator tej linii. Czyżby się dali zmanipulować tym "specjalistom" z ZTM?

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: szeptuśszeptuś (77.253.92.---)
Data: 28 lis 2017 - 17:28:16

Nikt pewnie nie lubi dodatkowych przesiadek, ale poczekajcie jeszcze z ostateczną oceną. Może nie jest takim tragicznym pomysłem 710 do metra Kabaty. To krótsza droga bez zaliczania porannego korka Dolinka/Wilanowska. Wsiadamy do M Kabaty i jedziemy w stronę centrum. Kto potrzebuje na Wilanów wysiada na M Wilanowska i autobusem zmierza do Wilanowa ( a korek rano jest raczej w stronę centrum niż właśnie do Wilanowa).
724 - ten niech zostanie do Wilanowa z K-J z "zawrotką" na pętli Wilanów lub nawet Czerniaków. Bo jednak część ludzi chce się dostać do Żoliborza, Pragę czy Wawer itd. Co wy na to, może rozdzielić te dwie główne linie by nie jechały w te same miejsce do Kabat ? Myślę, że niedługo i ta nowa droga na Kabaty też będzie się korkować, ale jakiś kompromis trzeba osiągnąć. Poproszę o opinie. Piszcie też Wasze pomysły. Jeszcze parę godzin zostało do posiedzenia komisji ds. transportu miejskiego.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: MixiorekMixiorek (37.128.88.---)
Data: 28 lis 2017 - 18:06:51

Kluczem do sukcesu dla naszej gminy jest kilka sprawa, które musi wyjaśnić nasz Burmistrz:
- od kiedy rusza linia Grapa- pętla Wilanów i jaką ma częstotliwość kursowania. Ona może wystarczyć do komunikacji z Wilanowem o ile będzie kursować dosyć często
- co z obiecanym i wymarzonym przez Burmistrza bus pasem od Mirkowskiej do Kabat?
- co z podniesieniem częstotliwości kursowania 710?

Moim zdaniem są to trzy kluczowe pytania. Poza tym o I strefie:
- kiedy będziemy w I strefie
- jaki to będzie koszt
- dokąd będzie sięgać I strefa bo nie wierzę by objęła całą gminę i niech nikt w to nie wierzy

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: czaknoris (84.40.230.---)
Data: 28 lis 2017 - 18:36:33


Becia
Moja rodzina ogólnie jest załamana. Wszyscy dojeżdżają do Wilanowa i dalej na Dolny Mokotów. Gadanie, że przecież będzie dojazd do Wilanowa, tylko trzeba się przesiąść w Powsinie, jest głupie. Przez to dla nas komunikacja się nie poprawi tylko pogorszy.

Komunikacja podmiejska z K-J do Warszawy i Piaseczna ostatni raz znacząco poprawiła się kilkanaście lat temu po połączeniu 710 z 728 i później zwiększeniu ilości kursów 710.
Chociaż jeżeli ktoś jeździł z Grapy to był niezadowolony wydłużeniem przejazdu, bo 728 nie tylko, że nie jechało przez Mirków, ale wtedy nawet na 710 nie było przejazdu przez Bielawską.



Becia
Dlaczego myśli się tylko o entuzjastach metra Kabaty?

Jest ich więcej, a standardem powinno być dowożenie pasażerów liniami podmiejskimi do najbliżej położonych punktów przesiadkowych, a nie wprost do centrum jak 700. Poza tym to jest rozwiązanie najtańsze.



Becia
Słyszałam, że ZTM w ogóle nie słucha głosów mieszkańców tylko robi co chce.

A skierowałaś swoje niezadowolenie mieszkańca do ZTM? Bo ja akurat słyszałem, że zdecydowana większość to ponarzeka na przystanku, w rozmowie z sąsiadem, ale do ZTM swoich uwag nie zgłosi, do gminy też nie napisze i tyle ich co sobie pogadają, tak jak my tutaj na forum.



erykmalinowski
przeciez ten przystanek w aktualnej formie nie nadaje sie na masowe przesiadki. Ponadto do szkol w Wilanowie dojezdza spora grupa dzieci z Konstancina i okolic, wspolczuje stania na deszczu, mrozie, wietrze i wyczekiwania na autobusy....

A czym ten przystanek jest gorszy od tych na pętli Metro Wilanowska, poza ewentualnym brakiem wiaty?
Pasażerowie ogólnie mają kiepskie warunki, bo nawet na pętlach często jest tylko jedna wiata na cały peron przystankowy, przy którym zatrzymuje się kilka linii i w przypadku deszczu nierzadko pasażerowie nie mieszczą się pod dachem.
Na pętli Metro Wilanowska też wieje i też jest zimno przy -10, czy -15, nawet pod wiatą. Sprawdziłem na sobie wielokrotnie.
Tak było od lat i nikt specjalnie nie podnosił krzyku, że nie ma przynajmniej większej liczby wiat, o większych wymiarach, nie wspominając już o całościowym zadaszeniu peronów.
Współczuć należy wszystkim pasażerom, bo niedostatecznie myśli się o komforcie podróży mimo, że mamy XXI wiek. Ale pal licho przystanki jak autobus kursuje dwa razy na godzinę... Tu jest główny problem. Będzie więcej kursów, to i problem czekania w niekorzystnych warunkach będzie zdecydowanie mniejszy.



mania
urzędnicy (UMiG / ZTM) powinni przesiąść się ze swoich limuzyn i pojeździć autobusami, zamiast pieprzyć bzdury

O właśnie! Święte słowa! A najbardziej dotyczy to Pierwszego Urzędnika w Gminie w osobie Burmistrza.



mania
Moim zdaniem 710, który obsługuje Kcin od początku do końca powinien dojeżdżać do Wilanowa, nawet nie do M. Wilanowska, bo tam można łatwo dojechać z Kabat

Czyli pojedzie do metra na Kabaty, wysadzi pasażerów i pogoni z powrotem do Wilanowa? Myślisz, że taka dodatkowa pętla będzie szybszym rozwiązaniem od przesiadki?
O stronie ekonomicznej takiego rozwiązania nawet nie wspominam, bo ktoś musiałby zapłacić za dodatkowe kilometry na terenie Warszawy.



pionek AGORY
Potrzebna jest podstawowa komunikacja do metra Wilanowska (bo metro to jednak podstawowy łącznik pł-płd,Warszawy), oraz zapewnienie dobrej (jeśli już ma być gorsza to tylko niewiele) komunikacji z Wilanowem.

Chyba chodziło Ci o podstawową komunikacje do Metra Kabaty?



pionek AGORY
Przesiadki do Wilanowa będą nieuniknione, ale nich będzie zapewniona dostatecznie duża częstotliwość tej nowej linii, a nie autobus raz na pół godziny.

No i to jest właśnie zadanie dla burmistrza, który wymyśla zwiększanie częstotliwości 700 do Centralnego i snuje jakieś utopijne wizje o autobusie elektrycznym, dla którego pętla z ładowaniem ma kosztować 840 tysięcy... a jak pokazuje przykład ratusza koszty mogą jeszcze urosnąć względem pierwotnych założeń.



pionek AGORY
Ciekawe że zwiększona zostanie tylko ilość kursów 139 (czyli linii do której Konstancin chyba nie dopłaca)

K-J dopłaca do 139, tak jak dopłaca do 700.



pionek AGORY
Widać po tym że ZTM myśli tylko o swoim interesie...

A o czyim interesie ma myśleć? Każdy martwi się o siebie i o swoich wyborców. ZTM jest jednostką m.st. Warszawy.
To tylko burmistrz K-J martwi się o 700 dla pacjentów Stocera, którym specjalny bezpośredni dojazd - jeżeli taki jest potrzebny - powinien zapewnić jego właściciel, czyli samorząd wojewódzki niezmiennie pod panowaniem marszałka Struzika (Jedynym Wspólnikiem Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. jest Województwo Mazowieckie.). Burmistrz myśli też o 139 którego głównym celem jest dowóz Warszawiaków do Ogrodu Botanicznego PAN i jest to linia miejska, a nie podmiejska.



pionek AGORY
teraz wszystko zależy od naszej gminy,czy będzie potrafiła zadbać o swój interes, czy łyknie wszystko co zaproponuje ZTM.

A dokładnie od Burmistrza, bo to on jest umocowany do prowadzenia rozmów, negocjacji i jest jedynym partnerem do zawierania porozumień dla ZTM. Pojedynczy Radny, nawet jako przewodniczący komisji, nie jest uprawniony do reprezentowania gminy przez podpisywanie porozumień, które pociągają za sobą zobowiązania finansowe. Ten kto składa podpis ma głos decydujący, bo zawsze może powiedzieć, że tego nie podpisze i co mu Rada Miejska zrobi? Nawet się za bardzo nie odezwą jak powie "nie bo nie!".



daramis
Jeżeli dobrze zrozumiałem zmiany, to podstawowym autobusem na odcinku Powsin- Wilanów ma być 139/339 kursujący w szczycie co 15 minut, więc tak jak 710.

Z informacji zamieszczonej przez stowarzyszenie z miasteczka Wilanów wynika, że 339 ma kursować co 30 minut w szczycie i chyba tylko w dni robocze.



daramis
Pytanie jest tylko takie GDZIE można się wygodnie przesiąść do 339? Chyba tylko na Korbońskiego, ale czy to wygodne?

Możesz np. na Przekornej, jeżeli prawdą jest jak napisano w tej informacji, że 7xx będą jeździły przez stary Powsin obok cmentarza i kościoła.



mania
też uważam że koniecznie do Wilanowa i nawet wystarczy, ale nie jakaś sztukowana podróż, tylko bezpośrednia, zwłaszcza że przez M. Wilanów będzie jeździł 700.

Takie sztukowanie, to dwa bilety - nie jeden, a jeszcze trzeci jak ktoś jedzie dalej. Minutowe mogą nie wystarczyć biorąc pod uwagę przestrzeganie rozkładów w pipidówach. Myślę tu o osobach przyjeżdżających na rehabilitację i in odwiedzających mieścinę sporadycznie.

Jakie dwa bilety? Żeby dojechać do/z Wilanowa praktycznie trzeba użyć jednorazowego przesiadkowego, który ważny jest 90 minut w obu strefach biletowych w dowolnych pojazdach. Chyba, że ktoś podróżuje gdzieś dalej niż Wilanów i używa innych kombinacji biletów, albo kupuje dobowy i wtedy bez znaczenia czy są opóźnienia na trasie, czy nie.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-11-28 18:45 przez czaknoris.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: maniamania (87.205.245.---)
Data: 28 lis 2017 - 18:57:19



mania
Moim zdaniem 710, który obsługuje Kcin od początku do końca powinien dojeżdżać do Wilanowa, nawet nie do M. Wilanowska, bo tam można łatwo dojechać z Kabat



czaknoris
Czyli pojedzie do metra na Kabaty, wysadzi pasażerów i pogoni z powrotem do Wilanowa? Myślisz, że taka dodatkowa pętla będzie szybszym rozwiązaniem od przesiadki?
O stronie ekonomicznej takiego rozwiązania nawet nie wspominam, bo ktoś musiałby zapłacić za dodatkowe kilometry na terenie Warszawy.

źle mnie moje dziecko zrozumiałeś - zatem jeszcze raz: 710 do Wilanowa, a jak komuś będzie pasowało do M.Wilanowska, to sobie pojedzie do Kabat którąś z pozostałych 7xx i dalej Metrem

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: MixiorekMixiorek (37.128.88.---)
Data: 28 lis 2017 - 19:08:56

Dyskusja jest momentami w oparach absurdu. Może to przez smog? Ja rozumiem, że każdy może wyrazić swoje zdanie ale przypomina mi to spotkanie wspólnoty, w którym uczestniczyłem kilka, ładnych lat temu. Przyszła para osób w podeszłym wieku i tak zdominowała spotkanie, że z 5h, które ono trwało, 4:50h było o wielkim lamencie z powodu wymiany licznika, który traci homologację. Do tego wymiana na koszt wspólnoty. Oczywiście "bokiem" ze wspólnoty wychodziło ładnych kilkadziesiąt tysięcy zł rocznie ale kto by się tym przejmował gdy trzeba wymienić jeden licznik!!! Moim zdaniem ewidentnie komuś zależało by na tym spotkaniu omawiano właśnie ten licznik a nie poważne sprawy.

Propozycja ZTM jest taka i nie sądzę by zmieniała się ona wielce:
[www.konstancin.com]

Z tymi zmianami ona ma sens:
[www.konstancin.com]

710 nie będzie jeździł do pętli Wilanów.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: czaknoris (84.40.230.---)
Data: 28 lis 2017 - 19:14:26


mania


mania
Moim zdaniem 710, który obsługuje Kcin od początku do końca powinien dojeżdżać do Wilanowa, nawet nie do M. Wilanowska, bo tam można łatwo dojechać z Kabat



czaknoris
Czyli pojedzie do metra na Kabaty, wysadzi pasażerów i pogoni z powrotem do Wilanowa? Myślisz, że taka dodatkowa pętla będzie szybszym rozwiązaniem od przesiadki?
O stronie ekonomicznej takiego rozwiązania nawet nie wspominam, bo ktoś musiałby zapłacić za dodatkowe kilometry na terenie Warszawy.

źle mnie moje dziecko zrozumiałeś - zatem jeszcze raz: 710 do Wilanowa, a jak komuś będzie pasowało do M.Wilanowska, to sobie pojedzie do Kabat którąś z pozostałych 7xx i dalej Metrem

Zwroty "moje dziecko" kieruj do swoich dzieci, a na pewno nie do mnie.


To 710 do Wilanowa, czy do M.Wilanowska (Metra Wilanowska)? A może dojazd 710 do Wilanowa i przesiadka w 339 do Metra Wilanowska?
Szkoda komentować takie pomysły, bo cale szczęście są one mało realne.

A może wysłać 710 na Siekierki przez Okrzeszyn i Zawady, a komu nie pasuje, to niech się przesiada. Wtedy będzie sprawiedliwie, bo mało komu będzie to odpowiadało.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-11-28 19:25 przez czaknoris.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: daramisdaramis (83.31.60.---)
Data: 28 lis 2017 - 21:59:07


czaknoris



daramis
Jeżeli dobrze zrozumiałem zmiany, to podstawowym autobusem na odcinku Powsin- Wilanów ma być 139/339 kursujący w szczycie co 15 minut, więc tak jak 710.

Z informacji zamieszczonej przez stowarzyszenie z miasteczka Wilanów wynika, że 339 ma kursować co 30 minut w szczycie i chyba tylko w dni robocze.

139 co 30 minut w szczycie/poza szczytem/w święta
339 co 30 minut w szczycie/poza szczytem
519 co 30 minut w szczycie/poza szczytem/w święta

139 ma mieć rozkład skorelowany z 339. to daje autobus co 15 minut. W ciągu godziny 4 autobusy, a do tego 2 szt 519
w święta tylko 139, więc co 30 minut plus 2 szt 519


czaknoris


daramis
Pytanie jest tylko takie GDZIE można się wygodnie przesiąść do 339? Chyba tylko na Korbońskiego, ale czy to wygodne?

Możesz np. na Przekornej, jeżeli prawdą jest jak napisano w tej informacji, że 7xx będą jeździły przez stary Powsin obok cmentarza i kościoła.

Doczytałem, że 339 będzie jeździło przez Przekorną - czyli będzie objeżdżać przez Powsin. Centrum przesiadkowe albo koło kościoła, albo koło Mrówki.

339 i 519 żeby było weselej, to zawsze trzeba będzie przejść na przystanek w przeciwną stronę, niezależnie gdzie - na Drewny, czy na Przekornej.
139 przystanki do przesiadki Borowa, os. Konstancja w tą samą stronę

w sumie trochę bałaganu zanim się pasażerowie przyzwyczają.
Ciekawe czy ztm analizował czy taka ilość autobusów zmieści się na przystankach na Przekornej.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-11-28 21:59 przez daramis.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: maniamania (87.205.245.---)
Data: 28 lis 2017 - 23:32:53


czaknoris

mania


mania
Moim zdaniem 710, który obsługuje Kcin od początku do końca powinien dojeżdżać do Wilanowa, nawet nie do M. Wilanowska, bo tam można łatwo dojechać z Kabat



czaknoris
Czyli pojedzie do metra na Kabaty, wysadzi pasażerów i pogoni z powrotem do Wilanowa? Myślisz, że taka dodatkowa pętla będzie szybszym rozwiązaniem od przesiadki?
O stronie ekonomicznej takiego rozwiązania nawet nie wspominam, bo ktoś musiałby zapłacić za dodatkowe kilometry na terenie Warszawy.

źle mnie moje dziecko zrozumiałeś - zatem jeszcze raz: 710 do Wilanowa, a jak komuś będzie pasowało do M.Wilanowska, to sobie pojedzie do Kabat którąś z pozostałych 7xx i dalej Metrem

Zwroty "moje dziecko" kieruj do swoich dzieci, a na pewno nie do mnie.


To 710 do Wilanowa, czy do M.Wilanowska (Metra Wilanowska)? A może dojazd 710 do Wilanowa i przesiadka w 339 do Metra Wilanowska?
Szkoda komentować takie pomysły, bo cale szczęście są one mało realne.

A może wysłać 710 na Siekierki przez Okrzeszyn i Zawady, a komu nie pasuje, to niech się przesiada. Wtedy będzie sprawiedliwie, bo mało komu będzie to odpowiadało.

Napisałam wszak, że 710 mogłoby dojeżdżać do Wilanowa, a potem gdzie oczy poniosą

Masz rację zwrot "moje dziecko" był niefortunny, bo moje dzieci są bardziej kumate >grinning smiley<

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: czaknoris (84.40.230.---)
Data: 29 lis 2017 - 00:17:44


mania
Napisałam wszak, że 710 mogłoby dojeżdżać do Wilanowa, a potem gdzie oczy poniosą

Jasne, można poczekać chwilę i przesiąść się do tramwaju. Budowa w planach przecież.



mania
Masz rację zwrot "moje dziecko" był niefortunny, bo moje dzieci są bardziej kumate >grinning smiley<

Gratuluję.




daramis
139 ma mieć rozkład skorelowany z 339. to daje autobus co 15 minut. W ciągu godziny 4 autobusy, a do tego 2 szt 519
w święta tylko 139, więc co 30 minut plus 2 szt 519

Tylko korelacja w wykonaniu ZTM i później w praktyce różne potrafi wyglądać.
Niewiadomą jest zgranie tego z 7xx i samych 7xx między sobą.
Na razie słabo to wygląda, bo wystarczy, że jeden ucieknie sprzed nosa, drugi wóz wypadnie, albo będzie miał problem z zamykaniem drzwi na przystankach i w porannym szczycie czekasz ponad 20 minut na przesiadkę do Wilanowa.



daramis
żeby było weselej, to zawsze trzeba będzie przejść na przystanek w przeciwną stronę

No taki niestety los pasażera ze wsi, który jedzie miejską komunikacją. Dałoby się to zrobić, żeby było na tym samym przystanku, ale to by była wtedy linia skierowana typowo dla pasażerów linii podmiejskich. ZTM nigdy nie będzie miał priorytetu maksymalnej wygody przesiadek dla ludzi z prowincji, tylko jak najmniejszym kosztem chce załatwić przesiadki, a przede wszystkim obsługę komunikacyjną dla mieszkańców Warszawy (tych z Powsina i tych z osiedli przy Al. Wilanowskiej, którzy potrzebują dojechać do metra lub do Wilanowa, a z Wilanowa do metra).



daramis
Ciekawe czy ztm analizował czy taka ilość autobusów zmieści się na przystankach na Przekornej.

Dlaczego miałyby się nie zmieścić? Tam chyba nie są planowane dłuższe postoje, więc nawet przy jakimś zbiegu autobusów, to kwestia kilkudziesięciu sekund oczekiwania aż poprzednik odjedzie z przystanku.
Myślę, że jeszcze długo nie grozi nam klęska nadmiaru autobusów smiling smiley.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: daramisdaramis (83.31.44.---)
Data: 29 lis 2017 - 09:38:13

W godzinach szczytu na Przekornej będzie duży tłok - to znaczy co najmniej 12 autobusów w jedną stronę, czyli co 2 i pół minuty na któryś przystanek ( w jedną lub w drugą stronę) będzie coś podjeżdżać. Pasażerowie mają tyczasem zmienić stronę ulicy.

Re: Funkcjonowanie komunikacji po uruchomieniu dróg na Kabaty
Wysłane przez: KlaudiuszKlaudiusz (212.180.218.---)
Data: 30 lis 2017 - 14:37:22

Ciekawy jestem finału, wypełniłem ankietę T. Nowickiego, napisałem uwagi do Wydziału Dróg, pożyjemy zobaczymy! grinning smiley

[www.youtube.com]

Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.