Jest sobie nawet niczego sobie system gminny:
[
gsip.konstancinjeziorna.pl]
Gdzie można zgłosić różne gminne i i nie tylko gminne sprawy. Mam jedno pytanie - czemu osoba zgłaszająca nie dostaje odpowiedzi (z rozdzielnika i za każdym razem) od urzędnika, do którego "wpada" to zapytanie? Wystarczy - dzień dobry, dziękuję za zgłoszenie. Sprawa zostanie rozwiązana do końca tygodnia/ miesiąca a przy bardziej rozbudowanych zagadnieniach może dwa zdania więcej.
Urzędnicy i urząd są dla nas czy dla samych siebie?
Dla porównania - w systemie [
warszawa19115.pl] dostaje się informacje o statusie oraz o rozwiązaniu sprawy. Do tego jest aplikacja na smartfony ale akurat w przypadku naszej gminy może wystarczy póki co usprawnienie [
gsip.konstancinjeziorna.pl] a na aplikację jeszcze przyjdzie czas.
To samo dotyczy powiatu i:
[
zgloszenie.piaseczno.pl]
W obecnych czasach naprawdę tak trudno o komunikację z obywatelem? W systemie warszawskim dodatkowo podaje się nr telefonu. I teraz uwaga! Zgłosiłem kilka spraw 2 tygodnie temu. Po około godzinie, dwóch dzwoni telefon a osoba dziękuję za zgłoszenia i prosi o więcej szczegółów by dobrze opisać sprawę i przekazać do odpowiedniego urzędu, działu itp. Kopara mi opadła a zgłoszenia zostały potraktowane poważnie i sprawy załatwione w ciągu kilku dni. Szacunek. Tak wygląda urząd i komunikacja z obywatelem.
To wszystko było około godziny 19:00....
Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-07-22 11:19 przez Mixiorek.