Lidl
Wysłane przez:
Kasandra
(83.31.167.---)
Data: 12 mar 2019 - 15:18:14
Dzisiaj byłam świadkiem "ciekawej " sytuacji w Lidlu w Jeziornie. Kasjerka błędnie policzyła należność za zakupy (nie uwzględniła bonifikaty za 1 z produktów).Kiedy klient zwrócił jej uwagę usłyszał, ze to on powinien pilnować czy ona dobrze liczy. Nie wytrzymałam i parsknęłam śmiechem.
Klient usłyszał też, że nie myli się ten kto nic nie robi oraz , że ona siedzi już 8 godzin na kasie to nic dziwnego, że się pomyliła. Zupełnie niepotrzebne gadanie.Wystarczyło tylko poprawić błąd i przeprosić klienta a nie wdawać się w jakieś spory zwalając winę na klienta, że nie sprawdzał jak ona liczy. Dobrze byłoby, żeby Kierownictwo Lidla uświadomiło pracowników obsługujących kasy , że za poprawność liczenia to oni odpowiadają a nie klient , bo ..........chyba jeszcze tego nie wiedzą.