Polityka lokalna i samorząd :  Konstancin.com - Forum mieszkańców miasta i gminy Konstancin-Jeziorna The fastest message board... ever.
Miejsce do rozmów o polityce wyłącznie lokalnej. Żadnych popisów.
Moderacja: Bartek 
Idź do wątku: <---->
Akcja: ForaWątkiNowy wątekSzukajZalogujPodgląd do wydruku
Strony: <--1234567891011...->|-->
Bieżąca strona: 3 z 15
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 04 gru 2012 - 10:15:19


Bogusław Komosa
Ciekawe, czy inspektorzy Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego z równie dużą determinacją sprawdzali dlaczego wiele osób poszkodowanych podczas powodzi nic nie dostało?

Zdaje się, że można było dostać odszkodowanie na wniosek przekazany do Wojewody przez jednostkę samorządu lokalnego. Jesli nie złozono, to uważasz, ze komisarze mieli wędrować po Mazowszu od domu do domu i pytać: "może odszkodowanie?" - do końca świata by nie zdążyli

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 04 gru 2012 - 10:20:53


krzysztof
Maniu z tego co się orientuje Kancelaria posyła wniosek do osoby na którą pismo zadekretuje Pan Burmistrz. Chyba, że w naszej gminie ktoś inny odpowiedzialny jest za dekretację korespondencji "wpływającej" do Urzędu? Więc moim zdaniem nie sprawiedliwym może wydawać się fakt sugerowania całej winy pracownikom kancelarii.

Jesli nie ma konkretnego adresata, to kancelaria może skierować do osoby w kierownictwie UMiGu która zajmuje się tymi sprawami, nie koniecznie do samego szefa.

Chyba jest jakaś księga, w której sa odnotowane pisma pzrychodzące i co dalej się z nimi dzieje.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: Anonimowy użytkownik (---.adsl.inetia.pl)
Data: 04 gru 2012 - 11:29:14

Musiałam się zarejestrować bo to co tu czytam przechodzi ludzkie pojęcie. Ciekawa jestem czy Burmistrz przestanie chronić niekompetentnych pracowników w tym przypadku Kierownika. Sama jestem ciekawa jakie konsekwencje poniósł Kierownik za te naruszenia. Jakie dary dla powodzian od Rossmana? Czy ktoś sprawdził czy faktycznie zostały rozdane "powodzianom". Chyba powinny być na to jakieś pokwitowania, jakiś ślad w dokumentach?

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: Anonimowy użytkownik (2.25.158.---)
Data: 04 gru 2012 - 15:29:30

No proszę, ciekawe jaka jest zasaadność tworzenia nowych stanowisk kierowniczych dla tak niewielu pracowników, czysty bezsens. Tak oto znikają publiczne pieniądze.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-12-04 15:30 przez iza.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: BartekBartek (Moderator)
Data: 04 gru 2012 - 15:50:28

Widzę brzydkie zabawy z nickami.



Wszystkie wypowiedzi na licencji CC-BY-ND.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 04 gru 2012 - 15:59:31

Ja natomiast widze wiele faktow, pytan i malo odpowiedzi :-/

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 04 gru 2012 - 16:10:38


Bartek
Widzę brzydkie zabawy z nickami.

Nie bardzo rozumiem Twoją wypowiedź jeśli mógłbyś wyjaśnić?

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 04 gru 2012 - 16:53:09


krzysztof
Ja natomiast widze wiele faktow, pytan i malo odpowiedzi :-/

Jak juz pisałam p. Burmistrz (chyba wczoraj) przekazał zadawane przez Państwa pytania do właściwych osób w UMiG i poprosił o wyrażenie opinii.
Poczekajmy, niech te osoby odpowiedzą.

Poza tym dzisiaj jest posiedzenie komisji uzdrowiskowej, zdrowia i opieki społecznej. Pewnie będą poruszane sprawy nurtujące mieszkańców.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 04 gru 2012 - 20:44:02

Oczywiscie, ze poczekam. Bardzo jestem ciekawy odpowiedzi. Jezeli chodzi o wypowiedz z nickami jednak prosilbym o zwracanie sie personalnie poniewaz to moze wprowadzic osoby czytajace to forum w blad i wprowadzic pewnego rodzaju dezorientacje a mysle, ze tego chcielibysmy uniknac. Pozdrawiam



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-12-04 20:45 przez krzysztof.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: Anonimowy użytkownik (---.ip.netia.com.pl)
Data: 04 gru 2012 - 21:53:18

Komisja Uzdrowiskowa, Zdrowia i Opieki Społecznej w dniu dzisiejszym nie zaopiniowała budżetu OPS na 2013 rok jak dobrze usłyszałam - jednogłośnie. Komisja zwracała się trzykrotnie o szczegółowe materiały dotyczące budżetu do Burmistrza, niestety nie uzyskała ich do chwili obecnej. A Pani Burmistrz nie umie się odnieść do powyższego, ponieważ nie przygotowuje takich materiałów.
Ważnym spostrzeżeniem Pana Skowrońskiego był fakt, że z każdym rokiem zmniejsza sie pomoc finansowa jaka trafia do klientów OPS w porównaniu do wzrastających kosztów szeroko rozumianego utrzymania ośrodka.
Pani Michalska stwierdziła, że nie zwiększyła liczby kierowniczych stanowisk, wręcz zmniejszyła, tak to odebrałam.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 04 gru 2012 - 22:06:54

I znowu brak przepływu informacji. Jak komisja może zaopiniować projekt budżetu OPS skoro nie ma możliwości zapoznania się ze szczegółowymi materiałami? No chyba z Urzędu Gminy do Biura rady nie jest daleko? A może zatrudnić specjalną firmę kurierską, która na czas dostarczy istotne dane, to będzie bardziej pewne?
Mniej kasy dla klientów a więcej na utrzymanie OPS??
Do mieszkańca: Mieszkańcu czy mógłbyś rozwinąć temat dotyczący dzisiejszego posiedzenia Komisji? O co chodzi z tymi kosztami i zmniejszeniem stanowisk w OPS?

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: Anonimowy użytkownik (---.ip.netia.com.pl)
Data: 04 gru 2012 - 22:15:24

Przepraszam, ale jutro udzielę dokładniejszych informacji po odtworzeniu nagrania trwającym ok. 2 godzin.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 04 gru 2012 - 22:19:40

Ok. mam nadzieję, że tylko jutro będzie forum działało ;) i nie okaże się, że wyskoczy jakaś awaria przypadkiem ;).

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej / informacja publiczna
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 04 gru 2012 - 22:38:13


mania
Jak już pisalismy wielokrotnie, zawartość BIP nie spełnia oczekiwań. Wiadomości nie są aktualizowane, podawane z opóźnieniem lub wcale. Za politykę informacyjną także odpowiada II z-ca Burmistrza:

[bip.konstancinjeziorna.pl]
Do zakresu działań II Zastępcy Burmistrza należy:
1) zastępowanie Burmistrza oraz I Zastępcy Burmistrza w okresie ich nieobecności oraz podejmowanie decyzji na podstawie stosownych upoważnień,
2) nadzorowanie:
a) Wydziału Planowania Przestrzennego,
b) Wydziału Geodezji i Gospodarki Gruntami,
c) Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
d) Biura Informatyzacji i Infrastruktury Informacji Przestrzennej,
e) Ośrodka Pomocy Społecznej.
3) udostępnianie informacji publicznej,
4) wykonywanie zadań z zakresu kontroli zarządczej wewnętrznej i zewnętrznej w Urzędzie Miasta i Gminy i jednostkach organizacyjnych gminy.
5) wykonywanie innych poleceń służbowych Burmistrza.

Widzimy z zakresu obowiązków Pani Burmistrz, że sprawuje bezpośrednią kontrolę nad OPS, rozumiem, że nie przygotowuje materiałów dotyczących pracy OPS jednak jako przełożona nie jest w ich posiadaniu? Więc co? Wierzy na słowo Pani Kierownik OPS? Pozazdrościć tak wielkiego zaufania.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-12-04 22:39 przez krzysztof.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: Tomasz ZymerTomasz Zymer (---.knc.pl)
Data: 04 gru 2012 - 22:45:21

Radni otrzymali budżet OPS drogą mailową w dniu 20 listopada w następującej formie:

DOCHODY
Osrodek Pomocy Społecznej
Załacznik nr _ do uchwały nr z dnia 2012-11-15

Dział Rozdział Nazwa Plan
852 Pomoc społeczna 82,577
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 15,000
0970 Wpływy z róznych dochodów 15,000 - głównie wpłaty alimentacyjne dochodzone na drodze sądowej - udział w kosztach osób, których rodziny przebywają w DPS
c) rózne dochody 15,000
85216 Zasiłki stałe 4,667
0970 Wpływy z róznych dochodów 4,667 - zwrot nienależnie pobranych zasiłków stałych wypłaconych w latach ubiegłych
c) rózne dochody 4,667
85228 Usługi opiekuncze i specjalistyczne usługi opiekuncze 39,000
0830 Wpływy z usług 39,000 - z tytułu usług opiekuńczych OPS
Wpływy z usług 39,000
85278 Usuwanie skutków klesk zywiołowych 23,910
0570 Grzywny, mandaty i inne kary pieniezne od osób fizycznych 23,910
17. Grzywny, mandaty i inne kary pieniezne 23,910 - z tytułu decyzji o zwrocie nienależnie pobranych zasiłków celowych na usunięcie skutków powodzi wraz z odsetkami (była o tym już mowa w tym wątku)
RAZEM DOCHODY 82,577

WYDATKI
Osrodek Pomocy Społecznej
Załacznik nr _do uchwały nr z dnia 2012-11-15

Dział Rozdział Nazwa Plan
852 Pomoc społeczna 8,117,870
85201 Placówki opiekunczo-wychowawcze 10,000
Zakup usług przez jednostki samorzadu terytorialnego od innych jednostek samorzadu
4330 terytorialnego 10,000
Wydatki biezace 10,000 - współfinansowanie kosztów umieszczenia dzieci w placówce opiekuńczo-wychowawczej
85203 Osrodki wsparcia 34,187
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 26,902
Wydatki biezace 26,902
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 2,287
Wydatki biezace 2,287
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 3,036
Wydatki biezace 3,036
4120 Składki na Fundusz Pracy 847
Wydatki biezace 847
4440 Odpisy na zakładowy fundusz swiadczen socjalnych 1,115
Wydatki biezace 1,115
85204 Rodziny zastepcze 5,000
Zakup usług przez jednostki samorzadu terytorialnego od innych jednostek samorzadu
4330 terytorialnego 5,000
Wydatki biezace 5,000 - wspólfinansowanie kosztów umieszczenia dzieci w rodzinie zastępczej
Swiadczenia rodzinne, swiadczenie z funduszu alimentacyjnego oraz składki na
85212 ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 2,944,000
3110 Swiadczenia społeczne 2,805,020 - w 100% z dotacji celowej na zadanie ustawowe, z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Wydatki biezace - zlecone 2,805,020
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 56,175
Wydatki biezace - zlecone 56,175
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 6,821
Wydatki biezace - zlecone 6,821
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 63,515
Wydatki biezace - zlecone 63,515
4120 Składki na Fundusz Pracy 1,544
Wydatki biezace - zlecone 1,544
4210 Zakup materiałów i wyposazenia 4,000
Wydatki biezace - zlecone 4,000
4300 Zakup usług pozostałych 5,000
Wydatki biezace - zlecone 5,000
4440 Odpisy na zakładowy fundusz swiadczen socjalnych 1,125
Wydatki biezace - zlecone 1,125
4610 Koszty postepowania sadowego i prokuratorskiego 800
Wydatki biezace - zlecone 800
Dział Rozdział Nazwa Plan
Skladki na ubezpieczenie zdrowotne oplacane za osoby pobierajace niektóre
swiadczenia z pomocy spolecznej, niektóre swiadczenia rodzinne oraz za osoby
uczestniczace w zajeciach w centrum integracji spolecznej
85213 35,376
4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 35,376 - współfinansowane z 2 dotacji z budżetu Państwa
Wydatki biezace - zlecone 5,200
Wydatki biezace 30,176
85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 1,280,500
3110 Swiadczenia społeczne 481,000
Wydatki biezace 481,000
4300 Zakup usług pozostałych 16,000
Wydatki biezace 16,000
Zakup usług przez jednostki samorzadu terytorialnego od innych jednostek samorzadu
4330 terytorialnego 770,000
Wydatki biezace 770,000
4610 Koszty postepowania sadowego i prokuratorskiego 13,500
Wydatki biezace 13,500
85215 Dodatki mieszkaniowe 265,000
3110 Swiadczenia społeczne 265,000
Wydatki biezace 265,000
85216 Zasiłki stałe 307,900
3110 Swiadczenia społeczne 306,400
Wydatki biezace 306,400
4610 Koszty postepowania sadowego i prokuratorskiego 1,500
Wydatki biezace 1,500
85219 Osrodki pomocy społecznej 2,981,925
W TYM PŁACE I POCHODNE: 2 499 017
BIEŻĄCE UTRZYMANIE OSP: 399 358
W tym dotacja z Budżetu Państwa: 139 900

3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzen 12,000
Wydatki biezace 12,000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 1,911,323
Wydatki biezace 1,911,323
4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 105,219
Wydatki biezace 105,219
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 354,008
Wydatki biezace 354,008
4120 Składki na Fundusz Pracy 49,983
Wydatki biezace 49,983
4140 Wpłaty na Panstwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 42,723
Wydatki biezace 42,723
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 78,484
Wydatki biezace 78,484
4210 Zakup materiałów i wyposazenia 47,750
Wydatki biezace 47,750
4260 Zakup energii 61,620
Wydatki biezace 61,620
4270 Zakup usług remontowych 18,400
Wydatki biezace 18,400
4280 Zakup usług zdrowotnych 2,280
Wydatki biezace 2,280
4300 Zakup usług pozostałych 145,038
Wydatki biezace 145,038
4350 Zakup usług dostepu do sieci Internet 1,643
Dział Rozdział Nazwa Plan
Wydatki biezace 1,643
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych swiadczonych w ruchomej publicznej
4360 sieci telefonicznej 2,568
Wydatki biezace 2,568
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych swiadczonych w stacjonarnej
4370 publicznej sieci telefonicznej 6,162
Wydatki biezace 6,162
4410 Podróze słuzbowe krajowe 1,200
Wydatki biezace 1,200
4430 Rózne opłaty i składki 5,500
Wydatki biezace 5,500
4440 Odpisy na zakładowy fundusz swiadczen socjalnych 43,474
Wydatki biezace 43,474
4580 Pozostałe odsetki 0
Wydatki biezace 0
4700 Szkolenia pracowników niebedacych członkami korpusu słuzby cywilnej 8,000
Wydatki biezace 8,000
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budzetowych 84,550
Zakup sprzetu komputerowego dla OPS 28,550
Zakup samochodu słuzbowego dla OPS 56,000
85228 Usługi opiekuncze i specjalistyczne usługi opiekuncze 68,982 - w tym 25 tys. dotacja z Budżetu Państwa
3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzen 7,000
Wydatki biezace 7,000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 7,208
Wydatki biezace - zlecone 3,716
Wydatki biezace 3,492
4120 Składki na Fundusz Pracy 490
Wydatki biezace 490
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 41,284
Wydatki biezace - zlecone 21,284
Wydatki biezace 20,000
4210 Zakup materiałów i wyposazenia 4,800
Wydatki biezace 4,800
4410 Podróze słuzbowe krajowe 8,200
Wydatki biezace 8,200
85295 Pozostała działalnosc 185,000
3110 Swiadczenia społeczne 185,000 - dożywianie uczniów w szkołach i ubogich, w tym 75 tys. zł dotacja z Budżetu Państwa
Wydatki biezace - zlecone 0
Wydatki biezace 185,000
853 Pozostałe zadania w zakresie polityki społecznej 150,000
85395 Pozostała działalnosc 150,000
3119 Swiadczenia społeczne 15,750
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 15,750
4017 Wynagrodzenia osobowe pracowników 59,003
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 59,003
4019 Wynagrodzenia osobowe pracowników 3,125
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 3,125
4117 Składki na ubezpieczenia społeczne 0
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 0
4119 Składki na ubezpieczenia społeczne 0
Dział Rozdział Nazwa Plan
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 0
4127 Składki na Fundusz Pracy 0
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 0
4129 Składki na Fundusz Pracy 0
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 0
4217 Zakup materiałów i wyposazenia 3,172
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 3,172
4219 Zakup materiałów i wyposazenia 168
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 168
4307 Zakup usług pozostałych 65,322
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 65,322 - realizacja projektu unijnego (przeciwdziałanie bezrobociu)
4309 Zakup usług pozostałych 3,460
Wydatki biezace zwiazane z realizacja srodków UE, budzetu panstwa i srodków własnych 3,460
RAZEM WYDATKI 8,267,870

Do tego krótki opis w formie niekopiowalnego zdjęcia strony, który streściłem powyżej. Płace pracowników i bieżące utrzymanie OSP zaznaczyłem na czerwono.

Jak widać, radni dostali dość szczegółowy opis budżetu OPS i to już 2 tygodnie temu, a że w formie elektronicznej - cóż, wydrukowanie kompletu dokumentów budżetowych dla każdego z radnych oznaczałoby druk ponad 10 tysięcy stron tekstu, moim zdaniem kompletnie zbędny wydatek i zużycie kopiarek, wszyscy radni mają komputery.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-12-04 22:46 przez Tomasz Zymer.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: maniamania (Moderator)
Data: 04 gru 2012 - 22:55:31


krzysztof
Ok. mam nadzieję, że tylko jutro będzie forum działało ;) i nie okaże się, że wyskoczy jakaś awaria przypadkiem ;).

Mam nadzieję, że "przypadkiem" ktoś mi przysle informacje o które prosiłam:
Kiedy (dokładna data) zostały złożone wnioski o informację do UMiGu ws. OPS, na które nie było odpowiedzi?.
Kancelaria będzie zobowiązana sprawdzić, dlaczego tak się stało.

Pismo/ wniosek z zapytaniem do UMiG składa się w kancelarii i urzędnik przybija pieczęć z datą i o te daty mi chodzi

pismo złozone na dziennik "nabiera mocy urzędowej" i korespondent powinien w ustawowym czasie dostać odpowiedź.

Pismo może także zostać wysłane mailem - z potwierdzeniem odbioru, wtedy jest to dowodem pzryjęcia pisemka przez UMiG. Tam też jest data.


PS. Sprawa 20 tys zł, które zostały wypłacone wg. MUW bezzasadnie jest teraz przedmiotem sporu. Było odwołanie od decyzji MUW. Jeszcze prawnicy nie podjęli decyzji.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 05 gru 2012 - 06:08:02

Maniu decyzja jest przedmiotem sporu. Jednak kwota ponad 20 000 zł została zwrócona do MUW. Osobą zobowiązaną do zwrotu jak czytamy w wystąpieniu pokontrolnym została P. Kierownik - Ewa Michalska. Jak rozumiem osobie, której decyzja została przyznana również został wypłacony zasiłek w kwocie 20 000 zł. więc moje pytanie nadal brzmi: z jakich środków została zwrócona kwota 20 000 zł do MUW?

Jeśli chodzi o wczorajsze spotkanie w sprawie budżetu OPS poczekam na informacje od mieszkańca bo jak czytam w jego poście jest w posiadaniu nagrania ok 2 godzinnego spotkania. Jednak musiał chyba istnieć powód dla którego Komisja nie zaopiniowała budżetu - jednogłośnie. I oczywiście trafna uwaga Pana Skowrońskiego, ponieważ jak widzę to również wynika z dokumentów.

Maniu mam pytanie czy sprawa jest jeszcze wyjaśniana przez Burmistrza czy to już wszystkie odpowiedzi które tu otrzymamy?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-12-05 06:08 przez krzysztof.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: BartekBartek (Moderator)
Data: 05 gru 2012 - 09:00:28


krzysztof
Ok. mam nadzieję, że tylko jutro będzie forum działało ;) i nie okaże się, że wyskoczy jakaś awaria przypadkiem ;).

To nie było przypadkiem, mieliśmy wzmożony ruch i serwer nie dał rady, niestety. Będę pilnował, żeby się to w najbliższym czasie nie powtórzyło.



Wszystkie wypowiedzi na licencji CC-BY-ND.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: Anonimowy użytkownik (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 05 gru 2012 - 14:05:13

No super. No to Kierownik działa w imieniu interesantów, nie ma co. Może w przyszłorocznym budżecie albo za dwa lata całkiem zrezygnować z pieniędzy dla interesantów a jedynie zostawić utrzymanie Ośrodka? Dzieki Panie Tomaszu za wrzucenie budżetu na forum. Należy jedynie podziękować Komisji, że zauważyła te wszystkie bezsensy i nie zaopiniowała tego budżetu. Dobrze, że komuś w tej Gminie zależy jeszcze na mieszkańcach! Kierownikiem powinien być ktoś kto rozumie ludzką krzywdę i cierpienie!!!

Opcje: OdpowiedzCytuj
Re: Ośrodek Pomocy Społecznej
Wysłane przez: krzysztofkrzysztof (---.knc.pl)
Data: 05 gru 2012 - 14:20:56

Jak widać z zarządzenia Burmistrza Gminy umieszczonego w BIP-ie gminy,Burmistrz był świadomy tego co robi i zabrał pieniądze ze świadczeń na pomoc społeczna i zapłacił za to karę w wysokości 20 000 plus odsetki za zwłokę co razem wyniosło 23 910 zł. Na dodatek w uzasadnieniu mija się z prawda żeby nie powiedzieć że wprowadza w błąd pisząc że "w ramach zaleceń pokontrolnych ośrodek wystawi decyzje osobie której wypłacono zasiłek". W wystąpieniu pokontrolnym nie było zalecenia żeby poszkodowany zwrócił zasiłek lecz że ma to zrobić gmina i były konkretnie wskazani winni urzędnicy tj Burmistrz Jańczuk i Pani Michalska.

Opcje: OdpowiedzCytuj
Strony: <--1234567891011...->|-->
Bieżąca strona: 3 z 15


Akcja: ForaWątkiSzukajZaloguj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.